praca administracyjna z językiem czeskim
Obowiązki:
stały kontakt z Klientami w celu informowania, doradzania lub pomocy w kwestii produktu oferowanego przez firmę,
badanie potrzeb Klienta w celu zaprezentowania adekwatnej oferty / rozwiązywania problemów zgłaszanych przez Klientów,
tworzenie raportów oraz ewidencja danych w systemie,
budowanie długofalowych pozytywnych relacji z Klientem.
Kwalifikacje:
znajomości języka angielskiego oraz czeskiego na poziomie min. C1 - warunek konieczny,
wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i pozytywnego nastawienia do pracy z Klientem,
mile widziane doświadczenie w obszarze Customer Service,
doświadczenia w pracy w systemie CRM (mile widziane), oraz umiejętność posługiwania się zainstalowanym na komputerze oprogramowaniem.
pozytywnego nastawienia, chęć do pracy z Klientem.
Benefity:
możliwość podjęcia stabilnego zatrudnienia w międzynarodowej firmie, możliwość pracy hybrydowej - 3 dni z biura, elastyczny start pracy,
prywatną opiekę medyczną,
dofinansowanie do kursów poszerzających kompetencje oraz umiejętności językowe,
dostęp do platformy kafeteryjnej, karta sportowa.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę