SPECJALISTA DS. KONTRAKTOWANIA I ROZLICZEŃ
Poszukiwanie, identyfikowanie i ocena możliwości uzyskania dofinansowań dla projektów i inicjatyw firmy, kontraktowanie NFZ.
Przygotowywanie i składanie aplikacji o dofinansowanie, w tym analiza wymagań i przygotowanie odpowiedniej dokumentacji.
Negocjowanie i zawieranie umów z partnerami biznesowymi, instytucjami publicznymi oraz funduszami wspierającymi.
Monitorowanie i koordynacja działań związanych z realizacją projektów finansowanych z zewnątrz.
Rozliczanie zawartych umów i obciążanie płatnika za świadczone usługi.
Kontrola poprawności rozliczeń podwykonawców. Inne wymaganiaDoświadczenie w zawieraniu umów oraz uzyskiwaniu dofinansowań.
Znajomość procedur i instrumentów finansowania projektów.
Umiejętność analizy i oceny ryzyka biznesowego oraz negocjacji warunków umów.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Kreatywność i innowacyjność.
Doskonała organizacja pracy. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe