Specjalista ds handlu i marketingu
Zarządzanie kategorią produktów oraz opracowywanie kompleksowej strategii dla danej kategorii.
Maksymalizacja zysku i sprzedaży z zarządzanej grupy produktów.
Analizowanie działań konkurencji, badanie rynku
Współpraca z dostawcami, negocjowanie optymalnych warunków handlowych.
Regularne prowadzenie analiz dot. zakupów towarów i współpracy z dostawcami.
Ścisła współpraca ze sklepami.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę