SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i ppoż. dla pracowników, nadzór nad szkoleniami okresowymi BHP.
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadów przy pracy, prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego.
Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich.
Sporządzanie okresowych analiz stanu BHP.
Prowadzenie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów oraz zasad BHP.
Przeprowadzanie okresowych oraz doraźnych kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego obiektu.
Dokonywanie kontroli obiektu w zakresie wyposażenia w urządzenia przeciwpożarowe.
Wykonywanie innych czynności związanych z BHP i ppoż, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wynagrodzenie 1000 zł brutto miesięcznie. Inne wymaganiaSamodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania relacji.
Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w służbie BHP.
Możliwość zatrudnienia na umowę cywilnoprawną/ umowę kontraktową. Rodzaj zatrudnieniaUmowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługZmianowoscnie dotyczyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)