Service Desk Agent with English and German w TopTalents
Zakres obowiązków / opis stanowiska Your responsibilities
- processing reports of technical problems as 1st Line Telephone Customer Service,
- diagnosing the problems and trying to solve them,
- forwarding requests to other departments if no other solution is possible,
- ensuring the quality of communication,
- registering and analyzing reports,
- suggesting improvements and optimizations.
Wymagania konieczne / Our requirements
- fluency in English & German (at least B2).
- high-level communication skills,
- familiarity with computer hardware construction,
- knowledge of MS Windows 8/8. 1/10. and MS Office 2013/2016/2019 package,
- team-oriented attitude.
Oferujemy / We offer
- remote work,
- continuous development,
- initial trainings preparing to work,
- laptop and if necessary – office inventory (chair, lumbar support pillow etc. ),
- introduce a friend program.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę