Remote Customer Service Specialist with German
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wsparcie istniejącego klienta korzystającego z usług firmy, wykorzystując język niemiecki oraz angielski
- weryfikacja danych klienta
- zdalne wspieranie nowych klientów przy zakładaniu kont
- bieżąca obsługa zapytań od klientów (mail / telefon / czat )
- współpraca z innymi działami i kierowanie odpowiednich zapytań dalej
WYMAGANIA:
- pracę rozpoczyna szkolenie wprowadzające
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1) oraz angielskiego (B2)
- bardzo mile widziane doświadczenie min rok w obsłudze klienta niemieckojęzycznego
- dobra znajomość MS Office
- dobre umiejętności komunikacyjne, podzielność uwagi (w przypadku odpowiedzi na pytania na czacie / odpowiedzi mailowych)
- gotowość do pracy zdalnej (8h) pomiędzy 9:00 a 20:00 poniedziałek piątek, plus jedna sobota w miesiącu
OFERUJEMY:
- pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce
- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia między 6800 PLN a 7300 PLN brutto wraz z dodatkiem za pracę zdalną
- pakiet medyczny Medicover, ubezpieczenie Generali, pakiet Multisport
- możliwość szybkiego awansu (struktura firmy dopiero się tworzy)
- przerwa wliczona w czasu pracy (realnie pracuje się 7. 5h)
- dużą samodzielność
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy (laptop etc)
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę