REFERENT (DZIAŁ EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ)
Dział Ewidencji i Świadczeń:
Rejestracja:
Obsługa telefoniczna, w tym umawianie osób na terminy do rejestracji. Pomoc w rejestracji elektronicznej przy stanowiskach komputerowych oraz przy zakładaniu profilu zaufanego, skanowanie i podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji, prawidłowe ewidencjonowanie kart osób bezrobotnych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa programu Syriusz i eDok.
Ewidencja i orzecznictwo:
Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów pod nadzorem pracownika Urzędu. Kompletowanie dokumentów klientów Urzędu tracących status osoby bezrobotnej, sporządzanie listy tych osób w systemie Syriusz. Porządkowanie kartoteki ewidencyjnej bezrobotnych. Obsługa urządzeń biurowych. Skanowanie i podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji, udzielanie odpowiedzi na proste pisma, obsługa programu Syriusz i eDok.
Udzielanie informacji klientom na stanowisku informacja pod nadzorem pracownika informacji. Rodzaj zatrudnieniaNie dotyczyZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)