RECEPCJONISTA
przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości hotelowych;
prowadzenie obsługi recepcji w języku polskim i obcym (język angielski)
prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych;
nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi hotelu;
reprezentowanie hotelu zgodnie z przyjętą etykietą hotelową;
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości usługi oraz komfortowych warunków pobytu gości hotelowych;
oferowanie gościom dostępnych na terenie hotelu usług;
udzielanie informacji turystycznej gościom hotelu;
sporządzanie raportów dla pozostałych jednostek organizacyjnych hotelu;
rozliczanie finansowe pobytu gości hotelowych oraz wystawianie dokumentów wystawianie i rozliczanie fakturRodzaj zatrudnieniaUmowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługZmianowoscnie dotyczyJezykiangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie branżowe