PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M
• kompleksowa obsługa klienta e-mailowa oraz telefoniczna w oparciu o najwyższe standardy,
• przyjmowanie zamówień, wprowadzanie zmian w zamówieniach, odpowiadanie na pytania klientów, przedstawianie naszej oferty w oparciu o indywidualne potrzeby klientów, odpowiadanie na reklamacje, kontrolowanie płatności dokonywanych przez klientów,
• pomoc klientom w zakresie doboru diety,
• budowanie oraz podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientem,
• prowadzenie ankiet zadowolenia klientów i analiza wyników,
• ścisła współpraca z działami odpowiedzialnymi za przygotowanie diet, rozliczenia dostawy oraz działem marketingu,
• przygotowywanie dokumentów do wydruku oraz raportów, Inne wymaganiaWymagane wykształcenie średnie, 1 rok doświadczenia zawodowego, znajomość obsługi komputera (w szczególności MS Office), znajomość języka angielskiego na poziomie B2, doświadczenie w pracy z klientem, doświadczenie w pracy w zespole.
Praca w godzinach 9-17
Kontakt: tel: 669555667, kadry@belvedere.com.plRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie zawodowe