Pracownik Call Center
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Profesjonalna i kompleksowa telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy,
- Identyfikowanie potrzeb Klientów,
- Trafna ocena wstępnej zdolności kredytowej,
- Telefoniczne spisywanie wniosków pożyczkowych.
WYMAGANIA:
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office w stopniu podstawowym),
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (call center, telesprzedaż),
- Mile widziani studenci.
OFERUJEMY:
- Atrakcyjny system premiowy,
- Zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie (w centrum Bielska-Białej),
- Świetną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,
- Elastyczny grafik,
- Profesjonalne szkolenia produktowe oraz doradcze.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę