Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Kraków Główny
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Kraków Główny
Miejsce pracy: Kraków
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za:
- Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca,
- Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach,
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1,
- Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
- Dobrej znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie.
Co możemy Ci zaoferować?
- Miłą atmosferę pracy,
- Dobrą lokalizację miejsca pracy,
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
- Terminową wypłatę świadczeń,
- Umowę zlecenie.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę