Młodszy specjalista ds. telekomunikacyjnych
Młodszy specjalista ds. telekomunikacyjnych
11144
Obowiązki
- Prowadzić przegląd, analizę i kontrolę umów telekomunikacyjnych spółek zagranicznych,
- Kontrolować i realizować budżet telekomunikacyjny spółek zagranicznych GK CCC,
- Cyklicznie rozliczać koszty usług telekomunikacyjnych spółek zagranicznych, analizować rozliczenia kosztowe w stosunku do zaplanowanego budżetu,
- Księgować dokumenty finansowe w SAP zgodnie z przyjętymi obiegami dokumentów dla usług telekomunikacyjnych w spółkach GK CCC,
- Prowadzić okresowy przegląd, aktualizacje i renegocjacje umów wynikająca z terminowości umów.
Wymagania
- Posiadają wyksztalcenie min średnie ( Preferowany kierunek: ekonomiczne, finanse - księgowość, informatyczne lub telekomunikacyjne ),
- Mają doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrze znają MS Excel,
- Znają system SAP - mile widziane
- Bardzo dobrze znają język angielski - warunek konieczny,
- Są komunikatywne i potrafią myśleć analitycznie,
- Są samodzielne i potrafią pracować pod presją czasu.
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/Medicover Sport,
- Możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych,
- Innowacyjne środowisko pracy,
- Dodatkowe benefity w postaci kodów rabatowych na zakupy w sieci CCC, sklepu internetowego eobuwie.pl oraz MODIVO, Half Price.
Źródło: CCC/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę