Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń)
- Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań
- Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi
- Dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami wewnątrz organizacji
- Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych branż (w tym w szczególności: rolnictwo, handel spożywczy, przetwórstwo spożywcze, produkcja, ochrona środowiska, certyfikacja)
- Doradztwo, sprzedaż i opracowywanie ofert
- Przygotowanie umów i nadzór ich realizacji
- Bieżąca opieka nad klientami
- Rejestracja próbek w systemie
- Fakturowanie sprzedawanych usług w dziale biura obsługi klienta
- Przygotowywanie zestawień sprzedażowych
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość rynku usług laboratoryjnych
- Kompetencje sprzedażowe
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
To oferujemy
- Możliwość wpływu na kierunek rozwoju firmy i realizacji własnych pomysłów
- Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie
- Umowa o pracę
- Program szkoleniowy
- Ubezpieczenie na życie
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Dofinasowanie wypoczynku
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę