KSIĘGOWA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROWADZENIA KADR I PŁAC
1. Czynności zlecone przez przełożonego.
2. Tworzenie dokumentacji List Płac, zasiłków chorobowych oraz księgowanie LP.
3. Sporządzenie umów o dzieło i zleceń.
4. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń.
5. Tworzenie dokumentacji ZUS oraz księgowanie deklaracji ZUS.
6. Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne opłacanych przez pracowników i zakład pracy od wynagrodzeń i umów zleceń.
7. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS.
8. Tworzenie rocznych dokumentacji ZUS RMUA.
9. Tworzenie pełnej dokumentacji rocznej związanej z wystawianiem rocznych deklaracji pracowniczych PIT-11.
10. Prowadzenie dokumentacji Kadrowo-Płacowej wg bieżących przepisów (karty wynagrodzeń pracowników, karty zasiłkowe, wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika, czas pracy, kontrola terminowej realizacji badań lekarskich, prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich, organizowanie i kontrola szkoleń BHP, śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja na potrzeby firmy).
11. Terminowa wypłata wynagrodzeń.
12. Sporządzanie i przesyłanie dokumentacji wymaganej przez instytucje publiczne
( np. ZUS, PEFRON).
13. Prowadzenie PPK.
14. Rozliczanie kont rozrachunkowych oraz prowadzenie windykacji należności przeterminowanych (mailowo i telefonicznie), monitoring, wysyłanie ponagleń oraz wezwań do zapłaty. Inne wymaganiaKonieczna znajomość optima ERPRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie branżowe