Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta Car Assistance
Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta Car Assistance
Twój zakres obowiązków
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od Klientów posiadających pakiet assistance
- Organizacja pomocy technicznej na drodze, m. in. zlecanie pomocy drogowej, wynajem pojazdów zastępczych, kontakt z warsztatami itp.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami tak, by czuli się bezpiecznie
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta w języku polskim i angielskim
- Znajomość obsługiwanych produktów ubezpieczeniowych będzie dodatkowym atutem
Nasze wymagania
- Gotowość do odbycia 2-3 tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy w Warszawie
- Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Elastyczność i dyspozycyjność w związku z pracą zmianową (24/7)
- Chęć niesienia pomocy innym
- Umiejętność pracy zespołowej i wielozadaniowej
- Odporność na stres i dobra organizacja pracy własnej
- Obsługa MS Office i Windows
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
To oferujemy
- Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną oraz dodatki dyżurowe
- Zgrany zespół oraz wsparcie przełożonego
- Świetną lokalizację w okolicy ronda ONZ
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub o pracę
- Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie
- Pyszną kawę w naszym biurze bez ograniczeń
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę