Konsultant ds. sprzedaży i obsługi contact center (bezpieczeństwo)
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości.
Centrum Obsługi i OperacjiNa co dzień w naszym zespole:
- wykonujesz połączenia do Klientów Banku celem ustalenia poprawności wykonywanych dyspozycji
- aktywnie oferujesz i proponujesz produkty bankowe w rozmowach
- nawiązujesz i utrzymujesz relacje z Klientami
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- -jesteś zaangażowany i chętnie się uczysz
- chcesz pogłębić swoją wiedzę dotyczącą bezpieczeństw finansowego
- umiesz działać szybko ale dokładnie
- lubisz pracować pod presją czasu
- zależy Ci na elastyczności grafiku i możesz pracować w weekendy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę