Konsultant ds. Obsługi Klienta, SUPER-PHARM, Elektrownia Powiśle
Konsultant ds. Obsługi Klienta, SUPER-PHARM, Elektrownia Powiśle
4223386
Obowiązki
- profesjonalne doradzanie Klientom zgodne ze standardami firmy
- dbanie o estetyczny wygląd sklepu
- obsługa Klienta przy kasie
- układanie towaru na półkach zgodnie ze standardami firmy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze Klienta
- dostęp do fachowej wiedzy w zakresie asortymentu drogeryjnego i perfumeryjnego
Wymagania
- interesuje się zagadnieniami ze świata zdrowia i urody
- chętnie rozmawia z Klientem i doradza najlepsze produkty i rozwiązania
- posiada zmysł estetyczny, który pomoże zadbać o atrakcyjny wygląd sklepu
- ma energię i zapał do nauki
- potrafi obsługiwać kasę fiskalną
Oferujemy
- atrakcyjny pakiet benefitów (rabaty pracownicze, opieka medyczna, karta sportowa)
- możliwość rozwoju zawodowego
- elastyczny grafik
- ścieżka rozwoju w strukturach Firmy
- otwarta, przyjazna i koleżeńska atmosfera pracy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowy zlecenia, w pełnym lub niepełnym wymiarze
Źródło: Super-Pharm/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę