Inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
Wydział Kryminalny
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi obsługę sekretariatu poprzez ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej w odpowiednich systemach i rejestrach Wydziału Kryminalnego w celu wsparcia w bieżącej pracy Naczelnika i jego Zastępcy.
- Prowadzi książki i rejestry będące na stanie Wydziału Kryminalnego oraz ich bieżące rozliczenia w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w ramach Wydziału Kryminalnego.
- Przygotowuje i przechowuje akta spraw zakończonych Wydziału Kryminalnego celem przekazania ich do archiwizacji i przekazuje je do składnicy akt,
- Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne funkcjonariuszom/pracownikom Wydziału Kryminalnego,
- Przygotowywanie poczty zwykłej i specjalnej wysyłanej z Wydziału Kryminalnego,
- Dostarczanie poczty do urzędów i instytucji działających na ternie miasta Człuchów.
- Rozliczanie pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów po ich realizacji.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej na podobnym stanowisku
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub upoważnienie, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt 1 Ustawy o ochronie informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/a, pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złozyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przez 1 sierpnia 1972r.
- znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania;
- znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;
- znajomość postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną;
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
- umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenie na stanowisku w administracji publicznej
- wykształcenie: wyższe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub upoważnienie, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt 1 Ustawy o ochronie informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-21
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie, ul. Kasztanowa 17, 77-300 Człuchów
Warunki pracy
praca w pomieszczeniu ogrzewanym,
przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
praca przy monitorze ekranowym,
zagrożenie korupcją,
praca jednozmianowa.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę