INFORMATYK-SERWISANT
obsługa działaljących systemów teleinformatycznych, wsparcie informatyczno-techniczne pracowników, obsługa serwisowa elementów infrastruktury informatycznej, rejestracja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych, przygotowanie nowego sprzętu-komputerów, laptopów, inwentyaryzacja i zarządzanie sprzętem IT, tworzenie dokumentacji technicznejInne wymaganiawykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku informatyk, praktyczna wiedza z zakresu diagnostyki, konfiguracji oraz usuwania problemów w działaniu infrastruktury sieciowej i systemów IT, umiejętność administracji systemami MS Windows, MS Windows Server, Active Directory, Linux, umiejętność diagnozowania usterek sprzętu komputerowego, znajomość protokołów oraz sieci komputerowych: TCP/IP, LAN/WAN/WLAN, doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sieciowych z zakresu sieci LAN, WAN oraz firewall, praktyczna znajomość usług sieciowych takich jak DHCP, DNS, SSH, NTP, znajomość technologii i rozwiązań VPN (site2site, client-site), IPsec, SSL-VPN, znajomość SQL, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, prawo jazdy kat. B, praca na dwie zmiany w godzinach 7-20Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscdwie zmianyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat), informatyczne