High Severity Incident Manager (Major)
Who we're looking for?
Your skills
- At least 2 years of experience in Service coordination or 1 year in Incidents Management
- Familiarity with ServiceNow, at least to a usable degree, knowledge of reporting modules is welcome
- Intermediate knowledge of Excel, mainly data editing and pivot tables
- Knowledge of ITIL, especially Incident Management (request, problem, change, and knowledge management are helpful to work freely with other teams)
- Professional nomenclature appropriate to ITIL issues and inter-corporate collaboration
- Experience in vendor management - require vendors to follow incident policies and contracted SLAs
- Result-oriented team player and good motivator with business sense and understanding of commercial urgency
- Fluent in English, both written and spoken
Optional
- ITIL foundation or greater certification would be preferred
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę