Główny Specjalista ds. zarządzania kryzysowego
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2
Ogłoszenie nr 137227 / 09. 05. 2024
Główny Specjalista
Do spraw: zarządzania kryzysowego w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w Biurze Prezesa
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Zajmuje się realizowaniem procesu planistycznego w zakresie zarządzania kryzysowego i pozamilitarnych przygotowań obronnych.
- Monitoruje zagrożenia mogące spowodować sytuacje kryzysowe w lotnictwie cywilnym we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu, ministerstwem właściwym ds. transportu, właściwymi rzeczowo organami administracji publicznej w obszarze problematyki zarządzania kryzysowego w celu podjęcia stosownych działań zapobiegawczych.
- Zapewnia obsługę merytoryczną Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz dokumentuje pracę Zespołu.
- Opracowuje i aktualizuje pozostające we właściwości Prezesa Urzędu części Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego oraz bierze udział w procesie uzgadniania Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz resortowego planu zarządzania kryzysowego.
- Inicjuje, projektuje i organizuje pracę, w tym łączności, Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Stałego Dyżuru w Urzędzie w celu zapewnienia komunikacji w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa państwa, kryzysu i w czasie wojny oraz podczas ćwiczeń i treningów.
- Współpracuje z przedsiębiorcami o szczególnym znaczeniu gospodarczo-obronnym w zakresie określonym przez ministra właściwego ds. transportu.
- Bierze merytoryczny udział w procesie prawotwórczym w zakresie zarządzania kryzysowego oraz pozamilitarnych przygotowań obronnych w obszarze działania Prezesa Urzędu.
- Planuje, organizuje działalność szkoleniową w obszarze zarządzania kryzysowego i pozamilitarnych przygotowań obronnych w celu przygotowania pracowników Urzędu do funkcjonowania w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej i wojny oraz bierze udział w ćwiczeniach w tym zakresie
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe z zakresu bezpieczeństwa lub na kierunku lotniczym lub zarządzania lub wyższe i studia podyplomowe na kierunku lotniczym.
- Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w obszarze zarządzania kryzysowego lub obronności lub lotnictwa.
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET, SECRET EU lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Dobra znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym oraz o obronie Ojczyzny.
- Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, myślenie analityczne.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania kryzysowego
Co oferujemy
- Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
- Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
- Nagrody uznaniowe
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
- Atrakcyjny pakiet socjalny m. in. : dofinansowanie do wypoczynku i kart Multi-Sport
- Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7. 00 - 9. 00
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%
Deklaracja dostępności:
https://www.ulc. gov.pl/pl/deklaracja-dostepnosci
Warunki pracy
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji)
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (np. wjazd do budynku, widny, toalety).
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- I etap - weryfikacja formalna ofert
- II etap - część pisemna
- III etap - rozmowa rekrutacyjna
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę