Główny informatyk
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Główny informatyk do spraw administrowania systemami teleinformatycznymi MRPiPS
w Wydziale Systemów Teleinformatycznych MRPiPS i Obsługi Informatycznejw Departamencie Informatyki
Główny informatyk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zarządza samodzielnie i administruje oprogramowaniem poczty elektronicznej, w tym: instaluje nowe wersje oprogramowania, konfiguruje oprogramowanie, monitoruje parametry działania środowiska oprogramowania, tworzy dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska oprogramowania w celu zapewnienia ciągłości, wydajności i bezpieczeństwa jego funkcjonowania.
- Administruje Active Directory MRPiPS, umożliwiającym uwierzytelnianie i autoryzację dostępu użytkowników oraz wykorzystywanego przez nich sprzętu komputerowego do zasobów dyskowych, sieciowych oraz systemów teleinformatycznych, w tym: instaluje nowe wersje oprogramowania, konfiguruje oprogramowanie, monitoruje parametry działania środowiska oprogramowania, tworzy dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska oprogramowania w celu zapewnienia ciągłości, wydajności i bezpieczeństwa jego funkcjonowania.
- Administruje i zarządza Centralą Wirtualną oraz urządzeniami i usługami telefonii komórkowej oraz stacjonarnej w technologii VoIP, wykorzystywanymi przez pracowników Ministerstwa, w tym: uaktywnia usługi, monitoruje skalę ich wykorzystania i poprawność działania, tworzy dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska.
- Opracowuje opisy przedmiotów zamówień publicznych na systemy i infrastrukturę ICT w MRPiPS oraz uczestniczy w postępowaniach i komisjach przetargowych związanych z tymi zamówieniami.
- Zapewnia wsparcie dla serwisantów w instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wykorzystywanego w Ministerstwie, w szczególności: systemowego, narzędziowego i użytkowego, w nadawaniu pracownikom MRPiPS uprawnień do zasobów informatycznych, podłączaniu i konfiguracji urządzeń peryferyjnych niezbędnych do współpracy ze sprzętem komputerowym, obsłudze zgłoszeń w ramach Help Desk.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze it
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego co najmniej na poziomie B1
- Znajomość narzędzi do monitorowania sprzętu i zainstalowanego na nim oprogramowania oraz zagadnień związanych z ich optymalizacją
- Znajomość systemów operacyjnych, w szczególności firmy Microsoft
- Znajomość usługi pocztowej MS Exchange oraz programu MS Outlook
- Znajomość Active Directory
- Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz telefonów komórkowych i stacjonarnych w technologii VoIP
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-06
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres:
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DI-8
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Zagrożenie korupcją.
- Budynek przy ul. Brackiej 4 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz
pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
dokonane przez tłumacza przysięgłego.
jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub
wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane
oświadczenia.
Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).
wymagania formalne.
=" c-btn c-btn--primary c-btn--large application-button js-application-btn application-button-internal js-application-url c-btn--red" rel="nofollow noopener">Aplikuj
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę