Creative Copywriter
Koniecznie odezwij się do nas, jeśli: Masz minimum roczne doświadczenie w agencji reklamowej. Świetnie operujesz słowem, doskonale znasz język polski. Jesteś na bieżąco z trendami. Masz głowę pełną niesztampowych pomysłów. Cechują Cię sumienność, dokładność i zaangażowanie. Posiadasz zaawansowaną znajomość kanałów: Facebook, Snapchat, Instagram, Linkedin, TikTok i YouTube. Wiesz co to tekst anchor i jak pozycjonuje się tekst przez crawler. Wiesz co to: Wordpress, Jomla lub WooCommerce.
Twoje obowiązki: Tworzenie treści i sprawowanie opieki copywriterskiej nad profilami klientów w social media. Tworzenie koncepcji kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Opracowanie kreacji. Współpraca z działem strategii i client service.
Mile widziane: Znajomość storytellingu. Podstawowa znajomość obsługi programów: Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
Co oferujemy? Współpracę B2B/zlecenie w wiodącej i dynamicznie rozwijającej się agencji w Polsce. Możliwość rozwoju i szkolenia z zakresu digital. Towarzystwo, w którym na pewno nie zaznasz nudy. Dużą samodzielność i ciekawe projekty. Udział w realizacji projektów realizowanych dla dużych zagranicznych i polskich marek. Opiekę Head of Digital i Digital Project Managera.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę