Business Customer Support Specialist @ Calendesk
O nas
Calendesk to kompleksowy system umawiania spotkań dla biznesu. Dostarcza pakiet narzędzi przedsiębiorcom, dzięki czemu są oni zdolni w ciągu kilku chwil przenieść swoją działalność całkowicie online.
Specjalizujemy się w udzielaniu wsparcia małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom, pomagając im w automatyzacji procesów wewnętrznych. Dzięki naszym narzędziom firmy generują bardziej stabilny i przewidywalny dochód, umacniając swoją pozycję na rynku i stawiając lepsze fundamenty pod dalszy wzrost.
Naszym celem jest budowanie silnych i trwałych relacji z naszymi klientami poprzez przekraczanie ich oczekiwań i radzenie sobie z trudnościami technicznymi, z którymi się borykają.
Szukamy kogoś, kto nie tylko potrafi skutecznie komunikować się z naszymi klientami biznesowymi, ale także czerpie radość z interakcji, czy to przez telefon, czy też podczas energicznych wideokonferencji.
To oferujemy
- W Calendesk liczy się Twoja praca. Nie tylko zapewniamy środowisko, w którym każdy może się wykazać i osiągnąć pełen potencjał - bawimy się przy tym dobrze!
- Konkurencyjne wynagrodzenie: 6 000 - 8 000 PLN netto na umowie B2B lub 5 000 - 6 500 PLN brutto na umowie o pracę, w zależności od umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne środowisko pracy - 100% zdalnie.
- Solidne wsparcie merytoryczne i praktyczne - jesteśmy oddani ciągłemu uczeniu się.
- MacBook i iPhone do pracy, plus wszystko, czego potrzebujesz, aby komfortowo wykonywać swoje obowiązki.
- Duża niezależność i przestrzeń do wypróbowania własnych pomysłów - uwielbiamy nowe pomysły i ambitnych ludzi.
- Otwarte i przyjazne środowisko, wypełnione wspaniałymi ludźmi, na których zawsze można liczyć w razie potrzeby.
- Szansa, aby pochwalić się swoimi umiejętnościami.
- Płynnie posługujesz się językiem polskim i angielskim. Idealny poziom tych języków to minimum C1 – głównie stawiamy na zdolność mówienia i rozumienia ze słuchu.
- Umiesz pracować na systemie operacyjnym iOS/MacOS.
- Masz doświadczenie jako Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego lub w podobnej roli CS, najlepiej w branży technologicznej (SaaS).
- Empatia to Twoje drugie imię.
- Chcesz i umiesz dzielić się wiedzą – nasza misja polega na zwiększaniu wiedzy klienta o produkcie poprzez udzielanie porad, prowadzenie prezentacji oraz budowanie bazy wiedzy.
- Interesujesz się nowymi technologiami. Dużym plusem jest znajomość aplikacji takich jak: Pakiet narzędzi Google, Pakiet narzędzi Microsoft, Zoom, Slack, Trello, Zapier, Stripe, Fakturownia, Figma.
- Rozumiesz szerszy kontekst, ale również dbasz o szczegóły i o jakość – bardzo skupiasz się na detalach.
- Wiesz, co oznacza wzięcie odpowiedzialności za swoje działania. W Calendesk każdy członek zespołu ma bezpośredni wpływ na naszą działalność.
- Sprawia Ci przyjemność rozwiązywania problemów. Masz zdolność prowadzenia doskonałej rozmowy diagnostycznej i oferowania najlepszego rozwiązania.
- Masz strategiczne podejście do rozwiązywania problemów i nie tylko odpowiadasz na powtarzające się pytania.
- Kochasz pisanie. Tak, korzystamy z wideokonferencji, ale większość naszej pracy nadal odbywa się za pomocą czatu lub e-maila.
- Nie masz nic przeciwko rozmowie z klientem przez telefon i uważasz, że ta forma komunikacji pasuje do Twojego podejścia.
- Czujesz się komfortowo pracując zdalnie i masz wcześniejsze doświadczenie w tego typu pracy.
O nas
Calendesk to kompleksowy system umawiania spotkań dla biznesu. Dostarcza pakiet narzędzi przedsiębiorcom, dzięki czemu są oni zdolni w ciągu kilku chwil przenieść swoją działalność całkowicie online.
Specjalizujemy się w udzielaniu wsparcia małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom, pomagając im w automatyzacji procesów wewnętrznych. Dzięki naszym narzędziom firmy generują bardziej stabilny i przewidywalny dochód, umacniając swoją pozycję na rynku i stawiając lepsze fundamenty pod dalszy wzrost.
Naszym celem jest budowanie silnych i trwałych relacji z naszymi klientami poprzez przekraczanie ich oczekiwań i radzenie sobie z trudnościami technicznymi, z którymi się borykają.
Szukamy kogoś, kto nie tylko potrafi skutecznie komunikować się z naszymi klientami biznesowymi, ale także czerpie radość z interakcji, czy to przez telefon, czy też podczas energicznych wideokonferencji.
To oferujemy
- W Calendesk liczy się Twoja praca. Nie tylko zapewniamy środowisko, w którym każdy może się wykazać i osiągnąć pełen potencjał - bawimy się przy tym dobrze!
- Konkurencyjne wynagrodzenie: 6 000 - 8 000 PLN netto na umowie B2B lub 5 000 - 6 500 PLN brutto na umowie o pracę, w zależności od umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne środowisko pracy - 100% zdalnie.
- Solidne wsparcie merytoryczne i praktyczne - jesteśmy oddani ciągłemu uczeniu się.
- MacBook i iPhone do pracy, plus wszystko, czego potrzebujesz, aby komfortowo wykonywać swoje obowiązki.
- Duża niezależność i przestrzeń do wypróbowania własnych pomysłów - uwielbiamy nowe pomysły i ambitnych ludzi.
- Otwarte i przyjazne środowisko, wypełnione wspaniałymi ludźmi, na których zawsze można liczyć w razie potrzeby.
- Szansa, aby pochwalić się swoimi umiejętnościami.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę