Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Zajmujemy się przetwórstwem tworzyw sztucznych, takich jak montażowe taśmy dwustronnie klejące, folie, laminaty, pianki i gumy techniczne.Oferujemy rozbudowaną gamę produktów dla firm z sektora motoryzacyjnego, , budownictwa, AGD, elektroniki i elektrotechniki.Firma Inducomp, w ciągu ostatnich lat, podjęła nowy kierunek rozwoju, koncentrując się na tworzeniu i produkcji profesjonalnych taśm klejących.Dzięki wiedzy, zaangażowaniu oraz pracy naszego zespołu pracowników, stworzyliśmy nową markę taśm klejących IPT. Marka IPT łączy w sobie innowacyjność, zaawansowaną technologię oraz wszechstronność zastosowań.
Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Obowiązki
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych zgodnie z założonym budżetem i planem,
- Współtworzenie z działem handlowym strategii marketingowej w tym strategii dotarcia do klienta B2B,
- Wprowadzanie nowej gamy produktów IPT na rynki Europejskie, dbałość o spójność komunikacji na poziomie globalnym i lokalnym
- Opracowywanie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej i komunikacyjnej
- Budowanie efektywnych lejków marketingowych,
- Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych z analizą i raportowaniem wyników,
- Tworzenie inspirujących treści na platformach społecznościowych (Facebook i Linkedin),
- Aktywne uczestnictwo w tworzeniu wartościowych treści na firmowego bloga
- Współpraca z renomowanymi agencjami marketingowymi i efektywne zarzadzanie ich pracą,
- Analiza rynku i aktualnych trendów branży samoprzylepnych taśm montażowych,
- Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy z zastosowaniem narzędzi marketing automation
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane marketing, zarządzanie lub pokrewne)
- Udokumentowane doświadczenie w kreowaniu strategii marketingowej,
- Doświadczenie we wdrażaniu marek na rynki Europejskie poparte sukcesami
- Umiejętność efektywnego zarządzania budżetem marketingowym oraz prowadzenia negocjacji z dostawcami usług marketingowych,
- Umiejętność skutecznego budowania lejków marketingowych,
- Zdolność do przygotowywania i prezentowania szczegółowych raportów z działań marketingowych,
- Umiejętność skutecznego budowania lejków marketingowych,
- Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych B2B,
- Umiejętności analityczne
- Podstawowa znajomość narzędzi graficznych ( np. Canva, Photoshop)
- Znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
- Znajomość narzędzi SEO, Google Ads, GA4, Google Tag Manager,
- Biegła znajomość j. angielskiego.
- Lekkie pióro, umiejętność swobodnego formułowania treści
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy
- Samodzielne, rozwijające się stanowisko dla kreatywnej osoby, chcącej aktywnie wpływać na kształtowanie przyszłości firmy,
- Zatrudnienie na podstawie umowy B2B lub UoP,
- Pracę stacjonarną w nowoczesnej siedzibie firmy, z możliwością pracy hybrydowej,
- Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
- Nowoczesne środowisko pracy,
- Perspektywy rozwoju zawodowego, możliwość podnoszenia kwalifikacji
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę