ASYSTENT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Realizowanie codziennych zadań z zakresu szeroko rozumianej obsługi klienta biznesowego, wprowadzanie zleceń do systemu i ich bieżąca obsługa. Stały kontakt z klientami: mailowy i telefoniczny, przygotowywanie ofert cenowych, działania mające na celu wsparcie sprzedaży na przydzielonym obszarze. Praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 8-17 (według grafiku ustalonego z pracodawcą). Inne wymaganiaznajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodne komunikowanie, praktyczna znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, gotowość do nauki, wysoki poziom kultury osobistej. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące