Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
3346255
Obowiązki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowuje decyzje o przyznaniu lub odmowie prawa do polskich świadczeń emerytalno-rentowych ustalanych wg zreformowanych i dotychczasowych zasad podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, a także opracowuje korespondencję w takich sprawach,
- sporządza i przekazuje do właściwych instytucji zagranicznych wnioski o przyznanie lub o zmianę uprawnień i wysokości zagranicznych świadczeń emerytalno-rentowych dla osób zamieszkałych w Polsce.
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo),
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent.
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej Ustawy,
- podstawowa znajomość Ustawy o Emeryturach i Rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Ustaw o Emeryturach i Rentach Kapitałowych oraz rozporządzeń do tych Ustaw,
- podstawowa znajomość zasad naliczania kapitału początkowego,
- podstawowa znajomość Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
- podstawowa znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych,
- umiejętność współpracy z innymi,
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji.
Jeśli jesteś osobą:
- terminową,
- rzetelną,
- odpowiedzialną,
- samodzielną,
- oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office.
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega)
- kserokopie dokumentów potwierdzające niezbędne wykształcenie.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin, do którego należy złożyć dokumenty: 23-05-2024
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie,
- rozwój zawodowy
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy dwóch kandydatów,
- umowa o pracę,
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Oddziału)
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganej wiedzy i predyspozycji,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- proces rekrutacji oraz rozmowa rekrutacyjna odbywa się w siedzibie Oddziału ZUS w Częstochowie,
- do składania podań zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze.
Miejsce świadczenia pracy:
Inspektorat ZUS w Lublińcu
Ul. Oleska 26
42-700 Lubliniec
Źródło: Zus/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę