Specjalista ds.wsparcia IT
Zakres obowiązków:
• przyjmowanie, rozwiązywanie oraz monitorowanie zgłoszeń Service Desk,
• praca na pierwszej linii wsparcia IT dla pracowników biura,
• przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon komórkowy i stacjonarny,
• zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń sieciowych,
• tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardowymi procedurami działu IT,
• szybka diagnoza i rozwiązywanie problemów związanych z IT przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,
• współpraca z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi,
• uczestniczenie w planowaniu i realizacji działań rozwojowych IT,
Nasze wymagania:
• dobra znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym, systemami operacyjnymi Windows oraz oprogramowaniem biurowym,
• umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów komunikatywność,
• szeroka znajomość produktów informatycznych – sprzętu i aplikacji,
• umiejętność instalacji i konfiguracji komputerów, laptopów oraz telefonów,
• znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
• umiejętność budowania kontaktów interpersonalnych,
• dokładność, terminowość oraz samodzielność,
• wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę