DORADCA KLIENTA
Zapewnienie stałego kontaktu z klientami, analizowanie ich potrzeb szkoleniowych i proponowanie odpowiednich programów szkoleniowych. Praca administracyjna w biurze Akademii Gastronomii, w tym współpraca z urzędami pracy w ramach dofinansowań szkoleń. Opieka nad stałymi klientami, doradztwo w doborze odpowiednich kursów lub programów szkoleniowych, dostosowanych do ich wymagań i celów rozwojowych. Tworzenie ofert szkoleniowych, negocjowanie warunków sprzedaży. Ścisła współpraca z działem marketingu, trenerami i managerką w celu dostosowania oferty do potrzeb rynkowych i usprawnienia procesu sprzedaży. Obsługa e-mail oraz telefonów przychodzących oraz sklepu online Akademii Gastronomii. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych. Zapewnienie klientom wsparcia po sprzedaży, zbieranie opinii i propozycji usprawnień, a także dbanie o długoterminową współpracę z firmą szkoleniową. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Inne wymaganiasumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie, zdolność do budowania i utrzymywania relacji biznesowych z różnymi typami klientów oraz do szybkiego reagowania na zmiany i dostosowywania strategii sprzedażowej, dobra organizacja pracy, sprawna obsługa narzędzi pakietu MS Office i platform do komunikacji online, umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami firmy. Mile widziana znajomość obsługi CRM. Rodzaj zatrudnieniaWybórSystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące