Doradca ds. emerytalnych - OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
Doradca ds. emerytalnych - OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
3346235
Obowiązki
CEL ISTNIENIA STANOWISKA:
Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w obszarze obsługi spraw emerytalno-rentowych
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów;
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość programów komputerowych: MS Word i MS Excel - poziom średni
- Orientacja na cel
- Orientacja na jakość
- Komunikacja
- Współpraca
- Elastyczność
- Nastawienie na rozwój
- Orientacja na klienta
- Rozwiązywanie problemów
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat;
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty niekompletne, niezgodne z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- przewidujemy proces rekrutacyjny obejmujący test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
Oferujemy
Oferujemy: umowę na zastępstwo
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4 kondygnacyjny
- bez pomieszczeń sanitarnych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- brak windy
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Źródło: Zus/Praca
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę